Fix Beer

ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

Πώς ξεκινάω την παραγγελία μου;

Γράφετε τη διεύθυνσή σας για να δείτε ποια καταστήματα σας εξυπηρετούν.

Πώς τοποθετώ την παραγγελία μου;

Επιλέγετε ένα από τα καταστήματα που κάνουν διανομή στην περιοχή σας, στη συνέχεια με ένα κλικ βλέπετε το μενού του και προσθέτετε τα προϊόντα που επιθυμείτε στο καλάθι αγορών σας.

Μόλις ολοκληρώσετε την παραγγελία σας πατήστε συνέχεια στο καλάθι αγορών σας και αποστολή παραγγελίας και αυτόματα θα σταλεί η παραγγελία σας στο κατάστημα.

Σε πόση ώρα θα παραδοθεί η παραγγελία μου;

Ο χρόνος παράδοσης αναγράφεται στα στοιχεία κάθε καταστήματος.

Πώς ξέρω αν η παραγγελία μου έχει πραγματοποιηθεί;

Με το που αποστέλλετε την παραγγελία σας λαμβάνετε e-mail με την αποδοχή της από το κατάστημα.

Σε περίπτωση προβλήματος, θα έχετε ειδοποιηθεί το πολύ εντός πέντε λεπτών με γραπτό μήνυμα στο κινητό σας και με e-mail. Επίσης θα επικοινωνήσει και το κατάστημα μαζί σας, για να σας ενημερώσει για το πρόβλημα που έχει προκύψει στην εξυπηρέτηση της παραγγελίας σας.

Τι γίνεται αν θέλω να κάνω κάποια αλλαγή ή να ακυρώσω την παραγγελία μου;

Θα πρέπει να καλέσετε απευθείας το κατάστημα, τα στοιχεία του οποίου αναγράφονται στο e-mail που έχετε λάβει με την αποδοχή της παραγγελίας σας.

Πληρώνω περισσότερο όταν παραγγέλνω από το deliveras.gr;

Όχι, πληρώνετε ακριβώς ό,τι θα πληρώνατε παραγγέλνοντας από το τηλέφωνο. Οι υπηρεσίες του deliveras.gr σας παρέχονται εντελώς δωρεάν.

Χρειάζομαι πιστωτική κάρτα;

Μπορείτε να πληρώσετε όπως επιθυμείτε, με μετρητά στην πόρτα σας ή με πιστωτική / χρεωστική κάρτα ή με paypal.

Τι γίνεται όταν μια προσφορά έχει τροποποιηθεί ή λήξει;

Τότε το deliveras.gr έχει αφαιρέσει τη συγκεκριμένη προσφορά από τον κατάλογο του καταστήματος. Ενώ σε περίπτωση που την έχετε προσθέσει στις αγαπημένες ή την επιλέξετε από το αρχείο παραγγελιών σας, τότε φαίνεται η διαφοροποίηση στο καλάθι αγορών σας.

Αν έχετε κάποια ερώτηση την οποία δεν απαντήσαμε, επικοινωνήστε μαζί μας κάνοντας κλικ εδώ